Wednesday 10 July 2013

Fouziah Gous Gembira Sambut Ramadhan Dengan Tunang


Hari ini iaitu 10 Julai 2013 iaitu bersamaan 1 Ramadhan 1434, umat Islam hari ini menyambut kedatangan bulan puasa, ingin saya ucapkan kepada pembaca Skynightz Selamat Menyambut bulan Barakah ini bersama-sama dengan iman dan takwa kepada Allah.
Bagi Fouziah Gous, Ramadan kali ini pertama kali baginya disambut bersama tunangnya yang tercinta dan tahniah diucapkan kepada beliau juga tunangnya. Kami di Skynightz mendoakan semoga mereka berdua bakal bersama-sama mendirikan rumah tanggai tidak lama lagi.
“Syukur alhamdulilah dapat tunaikan terawih yg pertama bersama en tunang dan terima kasih mengajar mengaji @zhafyusof. I’m so lucky to hav u. Alhamdulilah. Alhamdulilah hari ni solat dengan telekong baru yg sangat cantik from mama (#bakalmakmertua) sempena bulan ramadhan n thanks my mr tunang @zhafyusof for d lovely n colourful daisies,” kongsi Fouziah Gous di Instagram milik beliau.
Selepa solat terawih bersama-sama, Fouziah Gous juga tunang bersama-sama berbasikal sejauh 6kilometer untuk beriadah. Berikut beberapa gambar yang telah dikongsikan Fouziah Gous.
fouziah-gous-gembira-sambut-ramadhan-dengan-tunang-skynightz-01

 

No comments:

Post a Comment